Tuesday, January 01, 2008

Gammern Bilbo

Bilbo begynner å bli gammel. Det er helt klart :(

Vi har mye glede av skiturer sammen, men jeg tror i år blir siste året han kan være med på mine treningsturer.
Jeg legger nå opp en plan der jeg søker å få ham opp i form og skal bytte for til noe som gir litt mer hjelp i treningen. Jeg esker jo å stå på ski, men syns det er stutt alene. Da er jo Bilbo flott å ha.
Denne uken skal jeg begynne å gå/løpe lenger turer med ham Prøve å løpe litt innimellom for å gjøre ham mer parat til skiturene. Neste lange skitur nå blir neste neste helg. Dvs. 9-11 januar da vi skal til Hafjell. Vi har leid en leilighet der en helg. :) Blir stas. Målet må være å gå lenger turer i hverdagen og kortere turer på ski.

Etter forrige helgs tur på Norefjell var Bilbo stokk halt i 1 døgn og stiv og støl i 2 dager etter et igjen.

Nyttårsaften i går og det gikk kjempefint. Første året uten pille/beroligende og det gikk kjempefint. Han var med ut og skremte vett av noen store nærgående rakketer, ellers var det are ujevnt spredde bjeff i ny og ne. Dette blir oppskriften neste år også!

Vi har en avtale med vetten om å begynne behandling for forkalkninger til våre. Det blir spennende!

No comments: